czwartek, 6 października 2011

Współpraca Chihtsai

Pamiętacie jak ostatnio pisałam, że dostałam paczke od firmy Chihtsai?
Otóż tajemnicza paczka wcale nie jest taka tajemnicza, bo zupełnie zapomniałam, że podjęłam współpracę z tą firmą. Nie wiem w jakim ja żyję świecie, ale na pewno nie w tym, w którym powinnam.


"Chihtsai to marka profesjonalnych kosmetyków do włosów produkowanych na Tajwanie przy udziale laboratoriów z USA. Kosmetyki są produkowane od ponad 30 lat i sprzedawane w ponad 60 krajach na całym świecie.
Oferta firmy zawiera kilka linii produktowych:
Linia oliwkowa( włosy suche i zniszczone) - oparta na ekstraktach z drzewa oliwkowego i innych roślin. Włosy pozostają doskonale nawilżone , odżywione i zregenerowane. Włosy są także chronione przed działaniem promieni UV i innych szkodliwych czynników środowiska. Seria składa się z szamponu oliwkowego, odżywek do codziennego stosowania, kuracji do włosów i skóry głowy, lotionów do stylizacji, lotionów do skóry głowy.
Seria żółta(regeneracja włosów zniszczonych i odżywienie) - oparta na naturalnych komponentach i najnowszych osiągnięciach biotechnologii. Produkty tej serii przeznaczone są do włosów zniszczonych , wymagających intensywnej regeneracji. Seria składa się z 6 szamponów , odżywek do codziennego stosowania, intensywnych kuracji do włosów i skóry głowy, preparatów do stylizacji, lotionów do skóry głowy, preparatów do trwałej.
Seria C.A.A.(połysk i nawilżenie) - oparta na aminokwasach i kolagenie. Włosy odzyskują naturalny blask , połysk. Są doskonale wystylizowane. Seria składa się z szamponu , odżywki do codziennego stosowania, kuracji do włosów , preparatów do stylizacji, serum kolagenowego, preparatów do trwałej.
Seria energizing (wygładzenie, połysk, nawilżenie) - oparta na tilicinie pochodzącej z pączków lipy. Włosy po doskonałym oczyszczeniu są poddawane intensywnej regeneracji , następuje odnowa zniszczonych struktur włosa. Seria składa się z szamponu , odżywki do codziennego stosowania, kuracji do włosów.
Seria selektywna to produkty o bardzo intensywnym działaniu do mycia i pielęgnacji włosów . Mają silne działanie antystarzeniowe. Seria składa się z szamponów roślinnych , odżywki witaminowej kuracji do włosów , preparatów SPA do skóry głowy."


Do przetestowania dostałam:

Obecnie trwa promocja na krem jedwabny SHRD, przy zakupach gotówkowych kosztuje 50pln, a cena regularna to 80pln (wysyłka zasze 9pln).

Jak potestuję to zrecenzuję:)

12 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję :)
    Pozdrawiam .xx

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje:) szkoda że cena nie zachęca:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie:)
    Czekam na recenzje i zycze przyjemnego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe dobra jesteś :) Skleroza nie boli ;-)
    Opis fajnie zapowiada,ale ta cena..

    OdpowiedzUsuń
  5. jak można zapomnieć, że się dostanie kosmetyki za darmo? xD ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak widać można zapomnieć;D
    a jeszcze odpisywałam firmie na pytanie jakie mam włosy;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! I sprawa się wyjaśniła :D
    W takim razie testuj i pisz recenzje, bo jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tych właściwości regenerujących. Skład jest świetny, żeby jeszcze odżywiały nasze kosmyki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam marki, a na punkcie włosów mam świra, więc chętnie poczytam jak już przetestujesz!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zamieszczanie komentarzy typu: "Fajny blog, zapraszam do siebie..."
Każdy komentarz, który nie jest reklamą bardzo mnie cieszy:)
Na pytania pozostawione w komentarzach najczęściej odpisuję u siebie;*