niedziela, 2 października 2011

Alterra shampoo

Szałowi na kosmetyki alterra jakiś czas temu uległam i ja.
Producent reklamuje swoje produkty jako kosmetyki naturalne, wegańskie.
Ja kupiłam szampony:
Za niecałe 10 zł dostajemy 250ml szamponu (do kupienia tylko w rossmanie).
Nie będę recenzowała każdego z osobna tylko powiem jak spisały, a dokladniej dlaczego nie spisały się u mnie...
Szampony mają żelową konsystencje, słabo się pienią, dlatego fankom piany może sie to nie spodobać, ale dobrze oczyszczają włosy. Wydajność w normie pod warunkiem, że nie wylejemy 1/4 buteleczki na włosy chcąc piany;)  Szampony mają ładne zapachy, brak silikonów w składzie, nie plączą włosów i pewnie co jakiś czas wrzucałabym któryś do koszyka, gdyby nie fakt, że jakiś składnik (może alkohol?) sprawia, iż strasznie lecą mi włosy. Ja ogólnie mam problem z wypadającymi włosami, ale przy tych szamponach to już istny koszmar.
Chyba jestem jedyną blogerką, która zaobserwowała takie zjawisko u siebie...
Czy polecam? Jasne, że wypróbujcie, niestety ja muszę trzymac się od nich z daleka.

Pozdrawiam ciepło, NK;* 

19 komentarzy:

  1. Hm, jeszcze ich nie probowalam i sama nie wiem czy wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy i bez tych szamponów wypadają, więc raczej się nie skuszę na ich kupno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy też nadmiernie wypadają, istny koszmar:( Bałabym się w takim razie sięgnąć po ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje chyba nie wypadały nadmiernie po tym szamponie, ale na pewno miałam na głowie wysuszone siano - też już więcej ni kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam słabe włosy które leca mi z głowy,więc dobrze wiedzieć żeby tego nie kupować

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak pisze Lidia - ja miałabym jedno wielkie siano

    OdpowiedzUsuń
  7. ja raczej nie skłonię się do zakupu, szczególnie po Twojej recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubię Alterrę ale szamponów jeszcze nie testowałam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Angel też miała problemy z wypadaniem (zresztą nie tylko ona, z tego, co wiem) i dlatego odstawiła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Poważnie po blokerze z Ziaji żadnych efektów?
    Pierwsza osoba tak powiedziała ;)
    No u mnie Etiaxil się sprawdził, chociaż też są różne opinie

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze,że napisałaś o nich zanim w nie zainwestowałam;o wypadłyby mi pewnie całkiem wlosy;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś, jak minął szał na Alterrę to pojawia się coraz więcej negatywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nie skusiłam się na żaden produkt z Alterry, bo czytam o nich tak skrajne recenzje, że aż się boję. Jesteś kolejną osobą, która źle ocenia! Raczej na szampony się już nie skuszę, muszę pomyśleć nad odżywkami...

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze, a chciałam wypróbować. nie mam kłopotu z wypadaniem włosów, ale to nie znaczy, że chcę mieć :) Dzięki za ostrzeżenie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię papaję z bambusem. :)
    Mam też szampony z granatem i migdałem, ale nie przepadam za nimi. Nie zauważyłam u siebie wypadania włosów; do papai chętnie wracam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety wiem o tym :(( tak jest już od dawna :( I chyba tak będzie nadal. Przez to właśnie założyłam Facebooka, na którym powiadamiam, że są nowe posty. Ech, nawet nie wiesz jak mnie wkurza ten blogroll ;D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zamieszczanie komentarzy typu: "Fajny blog, zapraszam do siebie..."
Każdy komentarz, który nie jest reklamą bardzo mnie cieszy:)
Na pytania pozostawione w komentarzach najczęściej odpisuję u siebie;*