poniedziałek, 17 października 2011

Essence Ballerina Backstage nail polish 04

Hej, dzisiaj chcę wam pokazać lakier do paznokci essence z limitki 'ballerina backstage', teraz pewnie niewiele z niej zostało;) Ja swój lakier wygrałam u Maus:) To odcień fioletowo-różowy, który wg mnie jest bardzo ładny i pasuje do obecnej pory roku.
Lakier ma wygodny, szeroki pędzelek i na ścisłość wystarczy jedna grubsza warstwa żeby nie było prześwitów, jednak ja standardowo nałożyłam dwie. Lakier nie smuży, trwałość średnia, po 2 dniach mam trochę starte końcówki, ale u mnie lakiery nigdy nie trzymają się długo;)


 Użyłam:
-odżywki podkładowej nail tek foundation II
-lakieru essence ballerina backstage 04
-odzywki nail tek intensive therapy II 


Jak  wam się pdooba? Może macie ten lakier?:)
Pozdrawiam cieplutko;*

15 komentarzy:

  1. kolor rzeczywiście bardzo ładny :) ale ja nie mam tego lakieru, nawet nie próbowałam tej firmy pod względem lakierów

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor, aż żałuję, że go nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda na paznokciach, ale jak był dostępny to mnie nie zainteresował jakoś... Szkoda, że te lakiery tak szybko odpryskują albo się ścierają...

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny lakier, nawet nie wiedziałabym do czego przyrównać jego kolor tak jednym słowem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W "moim" Douglasie o dziwo dużo jeszcze z niej zostało, nie ma róży ale lakiery sobie stoją i stoją:D

    Też go kupowałam, ale nie dla siebie, łądnie na twoich paznokciach wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo a wiesz że ja wczoraj nim pomalowałam swoje pzurki ?? i chciałam dzisiaj dodać notkę ale kabel z aparatu zagubiłam?:( ja jestem zachwycona kolorem...szkoda że konsystencja jest troszkę rzadka ponieważ pomimo dwóch warstw mam smugi.........
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam taki kolor, jak chodziłam do gimnazjum, bardzo go lubiłam. Nie pamiętam, co to za firma była, ale wiem, że na imprezę Halloweenową użyłam go:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kolor i bardzo ładnie błyszczy. Sama skusiłam się na róż z tej limitki. Może uda mi się upolować jeszcze ten najjaśniejszy wśród niedobitków...

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolorek;)
    super pazurki:) bardzo ładny kształt;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygląda na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor :)
    Jak tylko jeszcze gdzieś go znajdę to kupię ;)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kleopatre, ja nie mam douglasa w mieście, a w mojej naturze juz praktycznie nic z tej limitki nie ma

    Madzi, konsystencja faktycznie rzadka, ale mi nie smuży...

    Darkness, błyszczenie to sprawka także top coatu

    Malwina, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam lakiery do paznokci z tej firmy!

    Pozdrawiam!;*

    OdpowiedzUsuń
  14. jasnoróżowa wersja tego lakieru jest beznadziejna ^^'

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zamieszczanie komentarzy typu: "Fajny blog, zapraszam do siebie..."
Każdy komentarz, który nie jest reklamą bardzo mnie cieszy:)
Na pytania pozostawione w komentarzach najczęściej odpisuję u siebie;*