sobota, 22 października 2011

Biały Jeleń Żel do higieny intymnej z bławatkiem

Hej, wybaczcie, że ostatnio mam dla was mniej czasu, ale niestety doba ma nadal tylko 24h;)
Dzisiaj mam dla was recenzje żelu do higieny intymnej Pollena-Ostrzeszów.
Dostatłam próbki do testów:

Obietnice producenta:

Moja opinia:
Żel ma błękitny kolor, zapach wyczuwalny, ale mnie nie drażni.  Konsystencja żelu nie jest rzadka, ale też niespecjalnie gęsta. Co do właściwości to żel robi to co ma robić, czyli myje, niestety nie zauważyłam właściwości kojących, które obiecuje producent, żel ma w składzie SLS, więc spacjalnie łagodny to on nie jest, choć teraz ciężko znaleźć żel bez tego detergentu (apropo, moze wy znacie?). Niestety żel ten nie przekonał mnie do siebie na tyle bym sama go kupiła, bo szukam czegoś delikatniejszego, jednak wiem, że ten żel ma sporo pozytywnych opinii, a ja wybredna jestem;)
Na plus możemy zaliczyć na pewno cene, bo już za ok 5 zł dostajemy 500ml żelu w opakowaniu z pompką. Super sprawą są też 50ml buteleczki, które mozemy zabrać ze sobą na wyjazd (ja sobie te buteleczki zostawiam:D).
Czy polecam?
Jeśli nie jestescie wybredne i szukacie żelu, który będzie mył i będzie tani to tak, jesli jednak szukacie czegoś delikatnego, kojącego to możecie się rozczarować.


Dziękuję firmie za udostępnienie mi kosmetyku:)

Fakt, iż produkt został wysłany mi do zrecenzowania w żaden sposób nie wpływa na moją opinie.

7 komentarzy:

  1. Też go właśnie testuje i moja opinia jest zbliżona do Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię małe buteleczki raczej je zostawiam. Bardzo się przydają na krótkie wyjazdy.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja zawsze kojarzyłam kosmetyki z tej firmy jako wyjątkowo łagodne...miałam raz szampon w wersji podróżnej i nawet byłam z niego zadowolona....
    ale chyba na ten żel się nie skuszę jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biały Jeleń-każdy myśli łagodne, naturalne, a to tylko pozory... Niestety nie znam żelu bez SLSu.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie mi on nie przeszkadza ale wielkiego szału nie ma i sama nie wiem co mam o nim napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze to jeszcze nic nie uzywałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie miałam z tej firmy. Na ten żel chyba się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zamieszczanie komentarzy typu: "Fajny blog, zapraszam do siebie..."
Każdy komentarz, który nie jest reklamą bardzo mnie cieszy:)
Na pytania pozostawione w komentarzach najczęściej odpisuję u siebie;*