wtorek, 25 października 2011

Biały Jeleń Hipoalergiczny żel pod prysznic z mlekiem kozim

Cześć!:)

Hipoalergiczny żel pod prysznic z mlekiem kozim Pollena-Ostrzeszów,
próbki, które dostałam do testów:)
Obietnice producenta:

(mam dość, blogspot obraca mi tą fotke wbrew mojej woli, dostałam szału;/)

Moja opinia:
Żel ma delikatny, przyjemny, mleczny zapach. Konsystencja żelu jest koloru białego, bardziej rzadka niż kremowa, przez co nie powala wydajnością, ale cena to rekompensuje;)
Producent obiecuje, że żel nawilży naszą skórę, ale nie spotkałam jeszcze żelu, który nawilża... ja chcę żeby żel mył, nie wysuszał skóry i biały jeleń pod tym względem nie zawodzi.
Jeśli szukacie taniego żelu, który nie podrażni, nie wysuszy, ale umyje waszą skórę to jak najbardziej polecam, jednak jesli lubicie pianę i mocny, aromatyczny zapach żelu podczas prysznicu to nie jest to kosmetyk dla was.
Żel kosztuje ok 5zł za 300ml (do kupienia np. w rossmanie).
Znacie, lubicie?:)


Dziękuję firmie za udostępnienie mi kosmetyku:)

Fakt, iż produkt został wysłany mi do zrecenzowania w żaden sposób nie wpływa na moją opinie.

17 komentarzy:

  1. Muszę go wypróbować, dużo dobrego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę sztyft od słoiczka, bo nie lubię babrać palców, kiedy nie mam możliwości umycia ich. ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostalam w wymiance probke tego zelu i mnie zauroczyl, jak tylko zuzyje moj aktualny zel to kupie pelnowymiarowe opakowanie - a wszystko przez zapach - dla mnie pachnie jak ciastolina:D!

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, zawsze byłam ciekawa tego białego jelenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki Biały Jeleń:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niespecjalnie różni się składem od innych żeli, a ja wolę intensywne aromaty, a więc nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie serie Białego Jelenia, dobrze mi sluzy:) i z checia wracam takze do tradycyjnej kostki:D

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie mi pasuje :) dobry żel za małe pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że ten żel bardzo mi się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi bardzo przypasował zapach :>

    OdpowiedzUsuń
  11. nie próbowałam, obecnie używam drogeryjnych żeli, i tego z Florame. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie próbowałam, ale może, może kupię.
    Mam to samo - co drugie zdjęcie to mi blogspot obraca :/

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zamieszczanie komentarzy typu: "Fajny blog, zapraszam do siebie..."
Każdy komentarz, który nie jest reklamą bardzo mnie cieszy:)
Na pytania pozostawione w komentarzach najczęściej odpisuję u siebie;*