niedziela, 16 października 2011

TAG Tell Me About Yourself Award

Zostałam otagowana przez Darkness i Basie :)
Miałam nie odpowiadać na ten tag, bo były już identyczne, ale spróbuję wymyślić coś innego;D


Zasady:
- napisz kto przyznał Ci nagrodę
- napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
- nominuj 15 blogerek  

1.Jestem wegetarianką, zmieniłam swoją diete przez przekonania i żałuję, bo nie czuję się lepiej przez nie jedzenie mięsa, ale nie potrafię też zacząć go jeść. Moje poglądy zdążyły się zmienić przez 2,5 roku bycia wege, a nawyk żywieniowy został.
2.Należę do osób, które najpierw mówią, a potem myślą, ale próbuję to zmienić.
3.Jestem w trakcie kursu prawa jazdy i zaczynam żałować, że się zapisałam. Za kierownicą wcale nie czuję się tak dobrze jak myślałam, że będę sie czuć i kierowca ze mnie marny, niestety.
4.Nie potrafię się skupić, wszystko mnie rozprasza.
5.Jestem typem melancholika i choleryka. Często użalam się nad sobą, często żyję w swoim wyimaginowanym świecie, a jednocześnie łatwo się denerwuje.
6.Jestem strasznie zakręconą osobą.
7.Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki, you tube i mojego mp4. 

To by było na tyle;)
Standardowo taguję 5, a nie 15 blogerek;)


NK;*

9 komentarzy:

  1. Niestety bloger szaleje...
    Odpowiedziałam Ci w komentarzu, ale skopiuje jeszcze tu:
    http://www.google.com/support/blogger/bin/answer.py?hl=pl&answer=104226

    OdpowiedzUsuń
  2. oj wiele tych rzeczy mogłabym też o sobie napisać np. to że szybko się denerwuję, jestem zakręcona i najpierw mówię a potem myslę :D
    Dziękuję za otagowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz jeszcze trochę pojeździć, to poczujesz się pewniej i będziesz wtedy lepszym kierowcą;) Będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się, ze mnie też kiepski kierowca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Congrats for your award, you deserve it! I like your style!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka rzeczy mogłabym dopasować do siebie...

    OdpowiedzUsuń
  7. 2,4,5,6 to jakbym o sobie czytała

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem wegetarianką od 6-ciu lat. Nie przeszkadza mi to, wystarczy się przyzwyczaić.


    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zamieszczanie komentarzy typu: "Fajny blog, zapraszam do siebie..."
Każdy komentarz, który nie jest reklamą bardzo mnie cieszy:)
Na pytania pozostawione w komentarzach najczęściej odpisuję u siebie;*