poniedziałek, 7 listopada 2011

Chihtsai odżywki do włosów

Niedawno była notka o szamponach Chihtsai, więc dzisiaj odżywki:)

Testowałam:
Właściwości:
Odżywka do codziennej pielęgnacji włosów 
Bez spłukiwania
1.zapobiega przegrzaniu włosów, 
2.łatwe i szybkie wchłanianie
3.głęboka penetracja, regeneracja końcówek włosów, nawilżenie włókien włosa 
Stosowanie:
Do włosów
po zabiegach termicznych, suchych, zniszczonych
Dodatkowe Info:
Główne składniki
jedwab, proteina , olejek oliwkowy, rozmaryn
Pojemność 150 ml  

Odżywka ma delikatny,oliwkowy zapach i perłową, gęstą konsystencje. Jest wydajna. Moim niewprawnym okiem wygląda bardzo przyjaźnie jesli chodzi o skład, nie widzę silikonów co można traktować jako plus, ponieważ nie oblepi nam włosów, ale i jako minus, bo nie zabezpieczy naszych włosów przed mechanicznymi uszkodzeniami.
Odżywka nie obciąża włosów, więc polubią ją właścicielki cienkich włosów:) Własciwości nawilżające? Pewnie tak, ale od odżywki bez spłukiwania nie ma co wymagać bóg wie czego;)
Uważam, że to bardzo fajny kosmetyk, ale sama się na niego nie zdecyduję, bo osobiście lubię cięęężkie maski, a obciążenie mi niestraszne;)

Właściwości:
1.działanie ochronne przed promieniami UV , przed przegrzaniem, przed szkodliwym działaniem Zanieczyszczeń, klimatyzacji, działaniem chloru w czasie pływania itd.
2.działanie nawilżające, dodaje objętości, ułatwia układanie
Stosowanie:
Do włosów:
Suchych, rozdwajających się, wiotkich, suchych.
Dodatkowe Info:
Składniki:
Kompleks proteinowo-jedwabny, aminokwasy
Pojemność 150 ml


Odżywka ma przyjemny, słodki zapach i gęstą, perłową konsystencje. Jest wydajna. Składowo tak jak poprzedniczka   wygląda bardzo przyjaźnie, nie widzę silikonów co można traktować jako plus, ponieważ nie oblepi nam włosów, ale i jako minus, bo nie zabezpieczy naszych włosów przed mechanicznymi uszkodzeniami.  
Również jak poprzedniczka pewnie nawilża włosy, ale odżywka bez spłukiwania nie zastąpi maski, jednak może pomóc ułożyć nam włosy. Czy dodaje objętości? Myślę, że delikatnie dodaje objętości;)

Właściwości:
1.Wygładza i tonizuje skórę głowy , Utrzymuje intensywny kolor , Przywraca naturalne p.H , Nawilża włosy
Stosowanie:
Do włosów 1.Po zabiegach chemicznych , Włosy suche i zniszczone
Dodatkowe Info:
Co moge powiedzieć? Nie obciąża, nie plącze włosów, wygładza. zapach hmm... profesjonalny.


Kupić te kosmetyki możecie online, tutaj:
http://www.chihtsai.com.pl/?zamowienie

Dziękuję firmie za udostępnienie mi kosmetyku:)

Fakt, iż produkt został wysłany mi do zrecenzowania w żaden sposób nie wpływa na moją opinie.

8 komentarzy:

  1. odżywkę bez spłukiwania też testowałam i bardzo ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawe te odżywki, gdybym nie miała odżywki Mrs.Potters to z pewnością bym kupiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez spłukiwania bym nie kupiła bo i tak bym taka odzywke spłukiwała więc bez sensu,ale ta nadajaca objętości to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cat Girl, czemu bys spłukiwała, przeciez odzywka bez spłukiwania to uzupełnienie.. ta nadająca objętość tez jest bez spłukiwania

    OdpowiedzUsuń
  5. ta płukanka widzę, ma fajne działanie, ale nie mam włosów suchych, ani zniszczonych a do takich kierowany jest produkt..

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam dziś tą odżywkę z oliwką ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie odzywki bez splukiwania:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zamieszczanie komentarzy typu: "Fajny blog, zapraszam do siebie..."
Każdy komentarz, który nie jest reklamą bardzo mnie cieszy:)
Na pytania pozostawione w komentarzach najczęściej odpisuję u siebie;*