poniedziałek, 27 czerwca 2011

Carmex

Kto nie zna carmexa ręka do góry;p 

Nie mam problemu z suchymi skórkami na ustach, nigdy też nie dorobiłam się popękanych ust, ale zawsze przed snem kładę coś  nawilżającego, kiedyś były to  pmadki typu nivea, później zwykła wazelina, a teraz carmex. Tak jak rzadko  zdarza mi się nie użyć kremu do rąk przed snem tak i rzadko zdarza mi się nie posmarować ust. 
Co obiecuje producent?
 
Jestem jak najbardziej na tak, carmex porządnie nawilża usta, lepiej niż pomadki których używałam kiedyś.
Pachnie leczniczo i zaraz po aplikacji czuć lekkie mrowienie na ustach, czyli działa;D Zapach mnie nie odpycha, mrowienie nie jest nieprzyjemne i trwa dosłownie chwilke:) Z moimi ustami sobie radzi ale czy da radę bardzo wymagającym ustom? Mam nadzieję, że nigdy nie będę musiała tego sprawdzać:]

 Sztyft czy słoiczek? 
Sztyft  jest wygodniejszy w użyciu, jednak balsam w słoiczku lepiej nawilża, zawsze miałam długie paznokcie (ostatnio ścięłam i zapuszczam na nowo, czuję się jak bez ręki bez moich paznokci, kwestia przyzwyczajenia?), dlatego unikałam grzebania w słoiczku, a i sztyft jest bardziej higieniczny, ale wybieram działanie. Nie bawiąc się w grzebanie w słoiczku palcem używam takiego pędzelka CS i problem zniknął, no prawie zniknął;D
 
Polecam wszystkim ten balsam, ze mną na pewno zostanie na długo, ale mam jeszcze ochotę wypróbować balsam tisane:o

Sztyft 4,25g / Słoiczek 7,5g | Cena 9zł| Ważne 24 M od otwarcia:)

 Jest mi bardzo miło, iż pod postami pojawiają się komentarze,ponieważ to znaczy,że ktokolwiek to czyta:) (chyba)
XOXO;D 

8 komentarzy:

  1. Oczywiście, że ktoś czyta :D
    Znam i uwielbiam Carmex, używam wersji w sztyfcie. Wiem, że niektórym przeszkadza zapach, ale dla mnie jest bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Dla mnie zapach jest neutralny:) Planuję wypróbowac jeszcze jakiś błyszczyk carmex

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam Carmex w tubce, uwielbiam go:) Ostatnio kupiłam pomadkę ochronna z Lovely ,która bardzo przypomina mi Carmex w działaniu i też troche podobnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja strasznie nie lubię tubek, a co to dokładnie za pomadka?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałam kiedyś kupić to,ale jak zawsze wybrałam co innego;o

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie nie iwem czy sie nie skusić na ten carmex ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wypróbuj, teraz jest promocja w rossmanie za 7,99:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zamieszczanie komentarzy typu: "Fajny blog, zapraszam do siebie..."
Każdy komentarz, który nie jest reklamą bardzo mnie cieszy:)
Na pytania pozostawione w komentarzach najczęściej odpisuję u siebie;*